
La imatge de la Verge romandrà fins al 24 de març
Les tres mascletaes suspeses per la pluja durant les passades Falles es dispararan els dies 4 de maig, primer diumenge del mes i Dia de la Mare (Pirotecnia Pibierzo); 11 de maig, festivitat de la Verge dels Desemparats, patrona de la ciutat (Pirotecnia Dragón); i el 22 de juny, festivitat del Corpus Christi (Pirotecnia Zaragozana).
Així ho ha anunciat hui el regidor de Festes, Santiago Ballester, durant el seu balanç de les Falles 2025, acompanyat pel regidor de Neteja i Recollida de Residus, Carlos Mundina, els qui han destacat les principals dades de les festes recentment acabades i han assenyalat millores per a pròximes edicions.
Ballester ha subratllat l’èxit de les mesures adoptades en l’Ofrena, que han permés la participació de les falles dels municipis afectats per la Dana, a més d’agilitzar l’entrada de les falleres majors a la plaça de la Verge respecte a 2024.
Ha anunciat que la imatge de la Verge dels Desemparats romandrà en eixa plaça fins al dilluns 24 de març, perquè ciutadans i visitants puguen admirar el mantell floral, dissenyat en homenatge a les víctimes de la Dana amb la representació de la província de València i els colors de la Senyera.
També ha ressaltat el rècord de visitants en l’Exposició del Ninot, amb un increment de més de 9.000 visites respecte a 2024, i xifres similars en el cadafal de la Verge.