Llíria: concert solidari per les entitats musicals afectades per la dana

cartel lliria

El teatre de la Banda Primitiva serà l’escenari d’un concert solidari per les entitats musicals afectades per la Dana el pròxim 30 de març a les 19.30 hores.

L’actuació està organitzada per l’Ajuntament de la localitat i compta amb la col·laboració de la Diputació de València, la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana, la Banda Primitiva i la Unió Musical de Llíria, el Conservatori Professional de Llíria, l’Escola Música Temprana i Consolat de Mar.

Llíria, integrant de la Xarxa de Ciutats Creatives de la UNESCO, impulsa este esdeveniment benèfic en un concertque comptarà amb la participació de músics professionals i amateurs de les formacions musicals del municipi, sota la batuta dels directors de les orquestres simfòniques de la Unió i de la Primitiva, i d’altres convidats,dins de la formació orquestral ‘Llíria City of Music’.

La localitat destinarà la recaptació del concert a les poblacions i entitats musicals que s’han vist afectades per la tràgica riuada, en la qual algunes d’elles han patit danys considerables en els seus béns i la pèrdua d’instrumental.

Les entrades es podran adquirir a través de l’app i web de l’Ajuntament de Llíria, i a més s’ha habilitat en estes plataformes una Fila Zero per a qui no puga assistir.

Entrega d’instruments de corda

En l’acte es farà entrega a les entitats afectades assistents que compten amb agrupacions de corda de 200 instruments donats per l’empresa de Houatong, agermanada amb Llíria a través del districte xinés de Pinggu (Pequín).

No Comments Yet

Respondre

La seua adreça no es publicarà.