L’Eliana: Mes del Llibre de l’1 al 23 d’abril

cartel eliana

El municipi de l’Eliana es prepara per a celebrar el Mes del Llibre 2025 amb una programació replena d’activitats culturals, educatives i familiars. Sota el lema “El món és la nostra casa. Reciclem per cuidar-lo”, la campanya d’enguany posa el focus en la sostenibilitat i l’amor per la lectura.

De l’1 a l’11 d’abril, els centres educatius de l’Eliana participaran en tallers de sensibilització sobre reciclatge, escriptura creativa, art amb contenidors de residus i manualitats sobre la cura del planeta. A més, el 2 d’abril es commemorarà el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil, amb activitats com una gimcana literària i certàmens d’escriptura.

El diumenge 6 d’abril, el Parc de La Pinada acollirà la fira del llibre “Llibreliana” des de les 11.00 fins a les 14.00 h. La jornada inclourà activitats d’animació lectora, tallers didàctics i un espectacle familiar titulat “DESFEM” de Dani Miquel, que busca conscienciar sobre la cura del medi ambient a través de la música i el teatre.

L’Auditori Municipal projectarà dues pel·lícules amb reflexions sobre el canvi climàtic: “Canvi” l’1 d’abril, un film d’Ecozine que mescla humor i ciència per a analitzar els desafiaments mediambientals; i “Mariposas negras”, el 15 d’abril, una pel·lícula d’animació guardonada amb un Goya 2025 en 2025.

Les activitats culminaran el 23 d’abril amb la funció “S’ha escapat la R.” a la Biblioteca Municipal.

No Comments Yet

Respondre

La seua adreça no es publicarà.