
Haurà de pagar 123 euros per l’import dels danys
El Jutjat de Primera Instància de Llíria ha condemnat a l’autor de les pintades en la façana de la seu del PP a tres mesos de multa, a raó de 10 euros diaris, i haurà de pagar 123 euros per l’import dels danys.
L’autor de les pintades, Manuel Galduf, que ha sigut condemnat a la màxima pena en un delicte lleu com està classificat per la valoració de la quantia del mal, va deixar missatges de ‘asesinos’ i ‘Mazón asesino’ a la porta del local dels populars de Llíria.
La sentència de l’11 de febrer, un dia després de celebrar-se el judici oral, considera provat que el passat 5 de novembre, Manuel Galduf al voltant de les 20.30 hores va realitzar les pintades en la façana de la seu del PP de Llíria.
El PP va denunciar els fets ocorreguts a la Guàrdia Civil de Llíria i va aportar les imatges de les gravacions de càmeres de seguretat adjacents al lloc dels fets, “en els quals s’observa com el Sr. Galduf comet els fets a dalt descrits”, segons arreplega la sentència.
Contra la sentència, a la qual ha tingut accés Infotúria.com, pot interposar-se recurs d’apel·lació.