Llíria repartirà 3.250 targetes per a consumir en el comerç i hostaleria local

firma conveni bons comerc

La inversió total serà de 140.000 euros, 10.000 euros més que l’any 2024

L’Ajuntament de Llíria ha augmentat, enguany, en 10.000 euros la partida destinada a la campanya de Bons Comerç i Hostaleria, per la qual cosa destinarà un total de 140.000 euros a esta iniciativa que complix en 2025 la seua tercera edició després de la magnífica acollida de les anteriors.

Recentment, el Consistori i la Federació del Comerç de Llíria van subscriure el conveni de col·laboració per a desenvolupar novament esta campanya, que compta també amb el suport d’Unió Gremial, i que suposarà una injecció directa en l’economia local de 280.000 euros. L’acte de la firma va comptar amb la presència de l’alcalde Joanma Miguel, la regidora de Comerç Mª José Llopis, i representants de la federació.

La responsable municipal, Mª José Llopis, ha assenyalat que, “a causa de l’èxit dels dos primers anys, hem volgut reforçar, augmentant la seua consignació pressupostària, l’aposta per esta iniciativa que contribuïx a incentivar el consum en els locals comercials i d’hostaleria de la localitat, i a alleujar en part el gasto de la cistella de la compra a les famílies de Llíria”.

Amb una partida 105.000 euros en els bons comerç, es repartiran un total de 2.100 targetes de 100 euros, en les quals l’Ajuntament edetà sufraga el 50% i el client aporta la resta. Per als d’hostaleria es destinaran 35.000 euros, la qual cosa suposaran 1.166 targetes de 60 euros, també finançades a parts iguals.

Poden sol·licitar-les qualsevol persona empadronada a Llíria major de 18 anys. La compra de bons està limitada a una quantitat màxima d’1 targeta comerç i 1 d’hostaleria per cada persona beneficiària.

A partir del 7 d’abril es podrà demanar cita telemàticament per a arreplegar les targetes, mentres que, per a eliminar la bretxa digital de les persones majors de 65 anys, hi haurà disponible un servici de sol·licitud de cita prèvia telefònica a través del número 623533088 que estarà operatiu els dies 7 i 8 d’abril.

El gasto dels bons en els comerços i establiments d’hostaleria participants haurà de realitzar-se del 2 al 31 de maig de 2025.

Els locals que no hagen participat en anys anteriors, podran adherir-se a la iniciativa de l’1 al 18 d’abril a través de la pàgina web bonslliria.com, on es troba disponible tota la informació de la campanya.

El 50% del sobrant dels diners que no es consumisca es destinarà a les associacions Pentagrama Salut Mental i Podem a parts iguals. En les dos primeres edicions es van entregar un total de 1.157 euros a estes entitats socials.

No Comments Yet

Respondre

La seua adreça no es publicarà.