8M: Serra acull l’exposició de dones sindicalistes

exposición UGT Serra

La mostra es pot visitar fins al 14 de març

La biblioteca municipal de Serra acull l’exposició de dones sindicalistes per a commemorar el Dia de la Dona fins al 14 de març de 17 a 20 hores.

Amb el lema “Sense les dones no hi ha democràcia i sense les dones no hi ha sindicalisme” l’exposició fotogràfica fa un recorregut pel sindicalisme femení des de fa més d’un segle i fins a l’actualitat. L’exposició ha recorregut 19 poblacions i seguirà el seu recorregut per altres tants municipis.

En la inauguració han participat Alicia Tusón, alcaldessa de Serra, i Pilar Tarragón, secretària general d’UGT a la comarca de Horta Nord, Camp de Túria i Camp de Morvedre.

Tusón ha agraït la la labor realitzada per UGT en la lluita de la dona i la seua invitació per a donar a conéixer aquesta exposició en el municipi de la comarca.

Tarragón, per part seua, ha recalcat que aquesta exposició, cofinançada per la Diputació de València, vol mostrar a totes aquelles dones que al llarg de la història van tindre un paper fonamental en la lluita dels drets fonamentals, perquè aquests foren reconeguts no sols en l’àmbit laboral si no en tots els seus àmbits.

La secretària general d’UGT a la comarca, ha volgut recalcar que el feminisme “no sols ha de ser una reivindicació que hàgem de realitzar un dia concret, com és el 18 de setembre, Dia de la Igualtat Salarial, ni el 8M, si no que ha de reivindicar-se tots els dies de l’any per totes les persones per a garantir una igualtat real i efectiva”.

No Comments Yet

Respondre

La seua adreça no es publicarà.