Ciudadanos denúncia l’oblit del bus de Vilamarxant

autobuses

La Generalitat a través de l’Autoritat de Transport Metropolità de València ha iniciat el servei del nou contracte en altra línea de MetroBus (la línea CV-101 de les comarques de Serrans i Racó d’Ademús) mentre continúa oblidant-se del MarxantBus CV-103. Així ho ha denunciat el grup municipal Ciudadanos a l’Ajuntament de Vilamarxant.

Des la formació politica lamenten que “mentres les altres línies es van posant en marxa una darrere d’altra, la línea CV-103 que donarà servei a Vilamarxant continúa sofrint molts problemes”.

Entre aquests detallen que els vehicles són vells i pateixen moltes avaries que deixen als veïns en la parada sense servei, les freqüències són les més reduides de tota l’àrea metropolitana i resulta “molt complicat anar a l’Hospital de Llíria”.

Tot açò és degut a qué l’inici de la nova concessió d’esta línea està sofrint continus retrasos en la posada en marxa pese a adjudicar-se en 2023: “primer ens digueren que es posaria en marxa durant l’estiu passat, després en desembre, després en febrer, després en març i a día de hui… continuem sofrint este precari servei”.

Des de Ciudadanos Vilamarxant continuen exigint a la Conselleria de Transport i a l’Autoritat de Transport Metropolità de València que es pose en marxa este servei complet, ja que “el poble no pot esperar més retrasos”.

Segons els afectats, Vilamarxant necessita el bus a cada freqüència de metro de la Línea 9 de Riba-roja, que arribe a l’Hospital de Llíria i que este poble, que ja està al voltant dels 12.000 habitants, “tinga un transport digne com es mereix”.

No Comments Yet

Respondre

La seua adreça no es publicarà.